Fitbit Help

Hulp met de Fitbit

Staat uw vraag hier niet tussen? Neem dan contact op met de helpdesk.


1. Koppelen kan alleen via de website van Gezondheidsmeter.
Log in op https://www.gezondheidsmeter.nl.
Kies Fitbit icon, koppel.

2. Je hebt een andere activity tracker.
Andere merken werken niet.

1. De Fitbit is nog niet gekoppeld met Gezondheidsmeter

2. Koppelen kan alleen via de website van Gezondheidsmeter
Log in op https://www.gezondheidsmeter.nl.
Kies Fitbit icon, koppel.

3. De Fitbit sensor is nog niet geactiveerd via de Fitbit app.
Download de Fitbit app in de store.
Open de Fitbit app en volg de instructies op.
Klik op jouw profielfoto om te zien of de sensor gekoppeld is.
Staat er geen apparaat klik op "apparaat instellen" om de Fitbit toe te voegen.

4. De Fitbit is nog niet gesynchroniseerd met de Fitbit app. Open de app van Fitbit. Sleep het scherm naar beneden om de Fitbit met de Fitbit app te synchroniseren.

5. Als je vaker achter elkaar op de knop haal mijn gegevens op klikt kan het systeem blokkeren omdat er teveel aanvragen zijn gedaan. Probeer het de volgende dag nogmaals.

Voor problemen met de Fitbit, ga naar de website van Fitbit.

Helpdesk

Komt u er niet uit? Heeft u een andere vraag?
Onze helpdesk helpt u graag verder.

Bel: 0162-520964


Bereikbaarheid

Maandag t/m vrijdag 08.30-17.00
Of stuur een e-mail naar info@gezondheidsmeter.nl
2023/3/22  
Top